Oh Em… Ee?

In case you haven’t heard……….. there’s this whole “TWILIGHT INSANITY”. Apparently Robert Pattinson is the man of the moment.

Don’t get me wrong, he’s very nice to look at, but he is an actor. An actor! You remember Cedric Diggory in the Harry Potter movies? Yeah. That guy. He’s not a vampire. Just an actor.

This all reminds me …I wonder how good ol’ Vampire Don is doing these days? Ahh. Remember this guy? He was nice to me whenever we ran into each other (back in the Sabbat-at-Shooterz days), though we never had the chance to hang out one-on-one. For those of you who don’t know him (or kinda remember sorta), here’s a myspace link, blog link, and a Wiki entry. It’s got videos of him and Tyra. Tyra! Geeeeez.

I also think Don may have been friends with this guy, who was around at numerous goth/industrial events, and was quite polite the few times we spoke.

Anyway… tangent. Let’s start taking bets on how long it is before (Pattinson) wakes up one midnight to find some crazy rabid-ass fangirl that has squee’d her way into his house and is sitting there, staring at him, covered in the blood she’s somehow bitten from his neck.

Sheesh! I’m all for vampires and vamp-related things and even the warm fuzzies that the Twilight books made me remember (I have had [and still maintain] some pretty intense crushes), but this shit is starting to get weird! Swarming the Hot Topics? Pandemonium and utter chaos? Scratching gashes into their necks to show them that “it’s for him”??

Okay, y’all are going to need to take a big collective breath and just think about what you’re doing. In the meantime, the following section from this article (http://www.msnbc.msn.com/id/27788655/) made me LOL.

“And every lust-bursting Twilighter and a sizeable contingent of their mothers have decided that every tousled hair on his head is NOM-NOM-NOM-DELICIOUS.
That expression “OMG?” It’s been replaced by “OME,” as in “Oh, my Edward.” So good luck, man. Hope the house you buy with this money has a very tall gate and 24/7 security staff.”

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: